Звіт

Звіт
про роботу англомовного  табору «Ромашка» (“Camomile”) у Великобичківській ЗОШ І – ІІІ ступенів № 1
З 2 по 15 червня у Великобичківській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 (директор Лембак І.М., відповідальний за англомовний табір учителька англійської мови Андрусяк О.Д.) працював англомовний табір. Діти із задоволенням відвідували заняття табору, де активно розучували енеджайзери, проводили рольові ігри, відвідували різні цікаві місця, спільними зусиллями намалювали газету табору “Camomile”, а також створили газету “Friendship”, яку планують випускати періодично протягом року; здійснили велопробіг, інсценізували улюблені казочки, дивилися та активно обговорювали мультики англійською мовою; співали пісні українською та англійською мовами, брали участь у вікторинах, конкурсах та ін..
Вчителі намагалися створити позаурочну атмосферу, яка би здружила дітей та допомогла подолати мовний бар’єр вихованців, удосконалити їхню розмовну мову та поєднати навчання із захоплюючим відпочинком. Деякі учні відкрили себе по новому, стали більш активними, розкутими так як позаурочні види робіт дають таку можливість.
Відомо, що для підвищення інтересу до вивчення іноземної мови необхідне залучення додаткових засобів. Так от, якщо учні залучені до позакласної роботи з предмета, то в них підвищується мотивація, інтерес і, відповідно, якість знань.
Знаємо, що мотивація – це сукупність внутрішніх і зовнішніх рушійних сил, що спонукають людину до діяльності. Мотивація учнів підвищується, якщо  дотримуються такі умови:
1.    Надання цікавої інформації.
2.    Добровільність.
3.    Доступність.
4.    Інтерактивність завдань. 

Молода вчителька англійської мови Бойчук Н.М.  активно розучувала з членами табору різні енеджайзери.
Методичні поради молодим вчителям школи надав Т.Є.Ціглер, координатор по роботі з мовними таборами, методист РМК управління освіти, молоді та спорту РДА.
Цікава граматика! Сподобалось учням працювати на свіжому повітрі,складаючи різні типи запитань та відповідаючи на них. Звичайно, для цього вчителю потрібно підготувати багато карток, але знання дітей того варте.
З великим задоволенням діти створювали табірну стінгазету “Camomile”. Майже кожен домальовував та дописував англійською мовою щось своє, а головне – ніхто не заперечував, знаючи, що дитина саме це відчуває. З ініціативи учнів була започаткована газета Friendship, яку вони планують  випускати протягом року.

Члени табору разом з учителями відвідали музей історії селища, де намагалися англійською мовою розповісти про заснування рідного селища.
 Цікавою була розповідь Болданюк О. про фонд селищної бібліотеки та відомих людей Великого Бичкова. Діти також ставили запитання і отримували на них вичерпну відповідь. Повернувшись до школи, діти грали рольові ігри, створюючи свої власні ситуації, а деяким – допомогли ненав’язливо учителі.
Дуже сподобалось дітям дивитися відомі їм мультики англійською мовою. Запам’ятовувались цілі вирази та короткі репліки.
 Біля пам’ятника Тараса Шевченка.

Біля пам’ятника Івана Франка.
 Думаю, що запам’ятався дітям велопробіг »Україна – за мир!». По дорозі учасники зупинялись, співали пісні українською та англійською мовами, а також насолоджувались природою рідного краю.
В один із днів ми завітали на місцеву прикордонну заставу, напередодні вивчивши відповідну лексику та підготувавши невеликий виступ на англійській мові. Звичайно, вражень залишилось багато, особливо, коли побачили зброю прикордонників, а також тепловізор. Спостерігаючи за учнями, відмітила, що дівчатка більше зацікавились побаченим ніж хлопчики.
 
Учителі іноземної мови разом з дітьми вибирали українські народні казочки для інсценізації. Вибирали довго, обговорюючи поведінку героїв на сцені, додаючи цікаві смішні рухи та репліки. Діти запам’ятовували вирази, які їм сподобалися і часто повторювали їх між собою. Здається,що найцікавішою є підготовка до свята, коли учні вільно висловлюють свої думки, шукають як найвлучніше передати почуття та стан героїв сценки.
Інсценізація улюблених казочок: “The Fox and the Crane”:
 “The Turnip”:
Діти також  розучували віршики англійською мовою з книжечки Ольги Андрусяк The Beauty of Nature, the Kindness of Heart (видана 2014 року)
І, здається, що найбільше наші діти люблять рухливі пісеньки, де можна поспівати, порухатись, додаючи щось своє. Учні привітали Teddy-bear з Днем народженням та весело радісно заспівали йому пісеньку “Happy Birthday”.
Дуже цікавою була інсценізація пісеньки “Bingo
Також рухливо діти проспівали пісеньки “My Toys”, “Clap, clap, clap your hands...”,  “Clock”, “Alouette”, “What is your name?” та деякі інші.
Учні мовного табору сфотографувались на згадку, хизуючись своєю табірною стінгазетою “Camomile”.
учасники табору нагороджені грамотами. На завершення табору, завдяки працівникам шкільної їдальні (завідуюча Лембак М.В.), був накритий святковий стіл. Діти подякували за смачні обіди та солодощі працівникам їдальні на різних мовах, адже наша їдальня славиться хорошими різноманітними стравами.


Відповідальна за англомовний табір «Ромашка» Андрусяк Ольга Дмитрівна

Немає коментарів:

Дописати коментар